Ons team
Schoonmaakbedrijf Haagsehof is sinds de oprichting in 2012 actief in de regio Den Haag. Wij zijn een betrokken schoonmaakpartner van onze klanten en stellen onze medewerkers centraal. Dit komt de schoonmaakkwaliteit ten goede. Inmiddels maken er ruim 70 medewerkers schoon voor Haagsehof. Maak kennis met onze medewerkers op ons hoofdkantoor in Rijswijk:

Mark Jehee
Eigenaar
Ik ben sinds 2003 actief in de schoonmaak, waarvan sinds 2012 als eigenaar van Haagsehof. Ik ben van mening dat de mens het verschil kan maken. Om die reden steken wij veel tijd in ons personeel. Met een beetje waardering en aandacht krijg je mensen in beweging. Aandacht is de basis van ons succes.’

Ella Benjamins
Operationeel directeur
Sinds 2017 ben ik met veel plezier werkzaam bij Haagsehof. Vanaf het begin voelde ik me hier op mijn plek, omdat wij als bedrijf niet alleen kwaliteit in schoonmaak leveren, maar vooral ook in hoe we met onze medewerkers omgaan. Onze mensen staan centraal, en dat zie je terug in de betrokkenheid en het werkplezier binnen ons team.
Als operationeel directeur ben ik trots op de hechte samenwerking binnen Haagsehof. We kennen onze medewerkers persoonlijk en helpen hen om het beste uit zichzelf te halen. Deze aanpak zorgt niet alleen voor een fijne werkomgeving, maar ook voor de kwaliteit en betrouwbaarheid waar wij als bedrijf voor staan. Iedere dag brengt nieuwe uitdagingen en juist die dynamiek maakt mijn werk zo waardevol.

Omar Zwanenburg
Relatiemanager
‘Sinds 2005 ben ik werkzaam in de schoonmaak en ik heb in deze tijd veel verschillende functies uitgevoerd. Ik heb bewust de keuze gemaakt om bij Haagsehof te gaan werken omdat we hier het personeel centraal hebben staan en met respect met mensen omgaan.’

Shanna van der Linden
Officemanager
Vanaf 2022 ben ik werkzaam bij Haagsehof, de schoonmaakbranche was compleet nieuw voor mij maar met de werkzaamheden van een binnendienst medewerker heb ik veel ervaring opgedaan. Vanuit mijn geschiedenis in de zorg vond ik het belangrijk om bij een bedrijf te werken waar de medewerkers centraal staan, dit heb ik bij Haagsehof gevonden. Door de bedrijfsomvang zijn de lijntjes kort en is er altijd ruimte voor eigen initiatief en ideeën, dit is voor mij erg belangrijk.

Kelly de Bruyn
Planner & Recruiter
Mijn naam is Kelly de Bruyn en ik werk als planner en recruiter hier op het kantoor van HaagseHof. Het is een dynamische rol van schoonmaak talent vinden en planningen smeden, waar ik sinds januari 2024 met veel enthousiasme ben gestart. Ik zorg ervoor dat iedereen op de juiste plek is, op het juiste moment. Zo zorgen we dat alles brandschoon is, maar iedereen ook met plezier werkt.

Cilia Strengers
Operationeel Teamleider
Sinds 1 november 2024 ben ik met veel plezier werkzaam bij Haagse Hof. Het is een warme werkomgeving met een hecht team.
Belangrijk voor ons is dat medewerkers binding voelen met het bedrijf en graag aan de slag gaan bij de klant. Daar wordt veel aandacht aan besteed en dat merk je aan alles.
De schoonmaakbranche is nieuw voor mij, maar ik vind het leuk om in een dynamische omgeving te werken met veel afwisseling. Bovendien werk ik graag in een team waar hard gewerkt wordt, maar waar ook ruimte is voor humor en persoonlijke aandacht. Vanuit mijn sociale achtergrond vind ik het fijn om het beste in mensen naar boven te halen en ze te begeleiden in die ontwikkeling.
Dit alles maakt dat ik helemaal op mijn plek zit bij Haagsehof en een rol heb gevonden die bij mij past.
Floormanagers

Simone van Eekelen
FLOORMANAGER
‘Ik zit nu ruim 30 jaar in het vak en heb leiding gegeven aan 35 medewerkers op een ministerie. Daarnaast hou ik ook van gewoon lekker zelf schoonmaken. Bij Haagsehof heb ik een functie gevonden waar ik het allebei kan doen. Juist de afwisseling vind ik heel erg leuk.’

Mohamed Annasiri
Floormanager /
Schoonmaakspecialist
Sinds 2013 werk ik met veel plezier bij Haagsehof. Ik ben begonnen in de reguliere schoonmaak, maar doordat ik steeds vaker inviel voor collega’s, groeide ik door naar ambulant schoonmaakspecialist.
Ik sta altijd klaar! Is er bijvoorbeeld ergens waterschade? Bel me, en ik rijd er direct naartoe om het op te lossen. Maar niet alleen bij problemen kun je op me rekenen – ik voer ook met plezier dieptereinigingen van sanitair uit. Werken met verschillende machines en klanten blij maken met een perfect resultaat geeft me energie.
Sinds begin 2025 heb ik daarnaast de stap gezet naar floormanager binnen Haagsehof. Dit is een leuke, nieuwe uitdaging waarin ik samen met een team van floormanagers elke dag weer nieuwe dingen leer en me verder kan ontwikkelen!

Ferso Kadir
Floormanager /
Schoonmaakspecialist
In 2014 ben ik bij Haagsehof begonnen en heb ik verschillende panden schoongemaakt. Drie jaar later maakte ik de overstap naar voorman bij Maasstad Cleaning, onze vestiging in Rotterdam. Dit heb ik jarenlang met veel plezier gedaan.
In januari 2023 ben ik aan de slag gegaan als ambulant schoonmaakspecialist. In deze rol voer ik extra opdrachten uit bij onze klanten, zoals het reinigen van tapijten en stoelen, maar ook oplever schoonmaak van kantoren. Wat mijn werk zo leuk maakt, is de afwisseling en het contact met veel verschillende klanten in zowel Den Haag als Rotterdam.
Sinds begin 2025 ben ik ook floormanager en verantwoordelijk voor meerdere panden in de regio Den Haag en Delft. Deze nieuwe uitdaging biedt mij volop kansen om mezelf binnen Haagsehof verder te ontwikkelen!

Tamara Werleman
Floormanager
Sinds 2022 werk ik met veel plezier bij Haagsehof. Daarvoor heb ik al vijf jaar schoonmaakervaring opgedaan aan de andere kant van het land. Door een verhuizing kwam ik bij Haagsehof terecht, en sindsdien ben ik vooral actief in de omgeving van Zoetermeer.
Begin 2025 kreeg ik de kans om me verder te ontwikkelen binnen de schoonmaak en ben ik doorgegroeid tot floormanager. In deze rol ben ik verantwoordelijk voor meerdere panden in de regio Zoetermeer, een mooie uitdaging die ik met veel enthousiasme aanga!

Aroena Sukai
Voorvrouw TUI / Floormanager
Sinds 2017 werk ik met veel plezier bij Haagsehof. Daarvoor heb ik bij verschillende bedrijven ervaring opgedaan, maar hier voel ik me écht op mijn plek!
Ik ben begonnen als schoonmaak medewerkster en heb me kunnen ontwikkelen tot voorvrouw bij TUI, waarbij ik ook leidinggevende taken op me nam. In 2025 heb ik een nieuwe stap gezet en ben ik, naast mijn rol als voorvrouw, ook floormanager geworden.
Hierdoor ben ik verantwoordelijk voor meerdere panden in de omgeving van TUI. Een geweldige uitdaging waarin ik mezelf verder kan blijven ontwikkelen!