Ons team
Schoonmaakbedrijf Haagsehof is sinds de oprichting in 2012 actief in de regio Den Haag. Wij zijn een betrokken schoonmaakpartner van onze klanten en stellen onze medewerkers centraal. Dit komt de schoonmaakkwaliteit ten goede. Inmiddels maken er ruim 70 medewerkers schoon voor Haagsehof. Maak kennis met onze medewerkers op ons hoofdkantoor in Rijswijk:
Mark Jehee
Eigenaar
Ik ben sinds 2003 actief in de schoonmaak, waarvan sinds 2012 als eigenaar van Haagsehof. Ik ben van mening dat de mens het verschil kan maken. Om die reden steken wij veel tijd in ons personeel. Met een beetje waardering en aandacht krijg je mensen in beweging. Aandacht is de basis van ons succes.’
Omar Zwanenburg
Relatiemanager
‘Sinds 2005 ben ik werkzaam in de schoonmaak en ik heb in deze tijd veel verschillende functies uitgevoerd. Ik heb bewust de keuze gemaakt om bij Haagsehof te gaan werken omdat we hier het personeel centraal hebben staan en met respect met mensen omgaan.’
Ella Benjamins
Manager P&O en KWALITEIT
‘Sinds 2017 ben ik werkzaam bij Haagsehof. Ik wilde graag aan de slag bij een bedrijf waar de medewerkers centraal staan en waar iedere dag nieuwe uitdagingen op mijn pad komen. Dit alles heb ik gevonden in deze functie. We staan dicht bij onze medewerkers en proberen het beste uit iedereen naar boven te halen. Door onze bedrijfsomvang zijn we in staat om een goede band met onze medewerkers op te bouwen, wat ten goede komt aan de kwaliteit van de schoonmaak’
Simone van Eekelen
FLOORMANAGER
‘Ik zit nu ruim 30 jaar in het vak en heb leiding gegeven aan 35 medewerkers op een ministerie. Daarnaast hou ik ook van gewoon lekker zelf schoonmaken. Bij Haagsehof heb ik een functie gevonden waar ik het allebei kan doen. Juist de afwisseling vind ik heel erg leuk.’
Aroena Sukai
Voorvrouw TUI
‘Ik ben sinds 2017 werkzaam bij Haagsehof. Hiervoor heb ik bij andere bedrijven gewerkt, maar hier heb ik het naar mijn zin! Van schoonmaakmedewerkster ben ik doorgegroeid naar de functie van voorvrouw bij de Mall of the Netherlands, waardoor ik nu ook leidinggevende taken heb. Elke dag biedt weer mooie, nieuwe uitdagingen.’
Shanna van der Linden
Officemanager
Vanaf 2022 ben ik werkzaam bij Haagsehof, de schoonmaakbranche was compleet nieuw voor mij maar met de werkzaamheden van een binnendienst medewerker heb ik veel ervaring opgedaan. Vanuit mijn geschiedenis in de zorg vond ik het belangrijk om bij een bedrijf te werken waar de medewerkers centraal staan, dit heb ik bij Haagsehof gevonden. Door de bedrijfsomvang zijn de lijntjes kort en is er altijd ruimte voor eigen initiatief en ideeën, dit is voor mij erg belangrijk.
Kelly de Bruyn
Planner & Recruiter
Mijn naam is Kelly de Bruyn en ik werk als planner en recruiter hier op het kantoor van HaagseHof. Het is een dynamische rol van schoonmaak talent vinden en planningen smeden, waar ik sinds januari 2024 met veel enthousiasme ben gestart. Ik zorg ervoor dat iedereen op de juiste plek is, op het juiste moment. Zo zorgen we dat alles brandschoon is, maar iedereen ook met plezier werkt.
Erik Wessels
senior floormanager
Mohamed Annasiri
ambulante schoonmaakspecialist
Ferso Kadir
ambulante schoonmaakspecialist
In 2014 ben ik begonnen bij Haagsehof en heb ik verschillende panden schoongemaakt. Drie jaar later ben ik gaan werken als voorman bij Maasstad Cleaning (onze vestiging in Rotterdam). Dat heb ik vele jaren met heel veel plezier gedaan. In januari 2023 ben ik begonnen als ambulante schoonmaakspecialist. Ik voer extra opdrachten uit bij onze klanten, zoals tapijt en stoelen reinigen, maar bijvoorbeeld ook opleverschoonmaak van kantoren. Het leuke aan mijn werk is dat het zo afwisselend is en ik bij veel verschillende klanten kom in zowel Den Haag als Rotterdam.